15 december 2019

I-cloud, Google Foto /Drive, OneDrive, Dropbox, USB minne, hårddisk...!!!?

Halvt kaos med alla tusentalsbilder jag har och INTE har.....vissa hittar jag inte alls och andra har jag trippelkopierat verkar det. Ja, jag har ju såklart bilder på PC hårddisk, på gamla CD ROM och USB minnen och på en extern hårddisk (ja 250 Gb räcker ju ganska långt)
Shit vilken ska man fokusera på? Tror jag måste ta tag i detta mera seriöst. Problemet kom till ytan nu igen då min Iphone "dog" men visade sig bara vara skärmen. Jag hade j uinte säkerhetskopierat och trodde jag blev av med både kontakter och några bilder..men löste sig.

Dock till mitt försvar-så har jag faktiskt gjort 10 tals fotoböcker.
Måste nog göra minst 3-4 till på blandade semesterbilder och kanske en bara på "barnen" och kanske en med bil & motorcykel-tema.

Här en skön bild från arkivet. 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar