26 februari 2012

Hardkåre och jag....

Jag har ju en musikblogg som jag kallat HARDKÅRE -Yesterday is good news.
Detta pga av att jag heter Kåre, och fick förslaget av kompis om det namnet och det låter ju roligt i och med jag också gillar Hardcore bla bla. Men egentligen har jag använt Gundozer som mitt internet-namn sedan sent 90 tal och vill egentligen inte kallas Hardkåre då det är flera som använder detta namn har jag sett på Google-sök osv.
Jag vill för de som känner mig och läser här klargöra att det INTE är jag som har reggat mig på en massa spelsiter som Warcraft och vad de nu kan tänkas heta. Ej heller är det jag som har något stort Off-Road intresse under namnet Hardkåre och inte spelar jag trummor i något bollnäsband heller. Hipp Hopp eller DJ videos har jag NOLL intresse av själv om det också där finns någon som använder Hardkåre eller Hard Kåre.


Så...då vet ni. Kalla mig inte Hardkåre kalla mig Kåre eller Gundozer, men läs gärna min HARDKÅRE blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar