7 november 2017

Nytt på instagram Bilbrosjyre

(In English = Down Brown text)
Startar ett instagramkonto för bilder och lite info om bilbroschyrer och eventuellt andra broschyrer så som motorcykel, traktor, lastbil, elektronik osv
Jag samlade åren 1977-1982 så de flesta är från denna tid, men har också några nyare . Tror jag har över 300 olik, 80 % av de är norska och jag valde också ett norskt Instagramnamn. Klicka här för att komma till Instagram. https://www.instagram.com/bilbrosjyre

Jag säljer gärna. Om jag inte anger pris på instagram, så kom med ett bud. Betalning genom Swish eller paypal är att föredra. Kontakta mig där eller skicka en mail till trollbolltroll@gmail.com

Jag startade nästan med detta på bloggen 2012 -men fokuserade då mer på musikbloggen och annat i livet. Får se om jag hinner och orkar mer denna gången. Vet inte om det blir varje vecka eller varje månad -eller som nu att jag tar flera på en gång.
Se första inlägget på bestbefore2038:
https://bestbefore2038.blogspot.se/2012/01/volvo-lakk-og-trekk.html

------------------------------
If you want to buy something. Please contact me with a comment here , on instagram or by mail  trollbolltroll@gmail.com
I prefer paypal from international buyers. (postage is normally 3.00 or 5.90 Euros)
Ask for details.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar